Login: Hasło: Rejestracja

Śledź nas na:

Szukaj:

X
Quesh
Położenie: Strefa Huttów
Przynależność: Republika Galaktyczna
Syt. Wewnętrzna: Imperium Sithów podejmuje próby przejęcia operacji górskich Republiki.
Teren: Głównie toksyczne bagna i morkadła.
Rozpoznanie: Występujące w atmosferze toksyczne chamikalia pozwalają na stworzenie cennych stymulantów.

Toksyczny Skarb.

Skażenie środowiska uczyniło Quesh jedną z najniebezpieczniejszych i zarazem wartościowych planet w galaktyce, a także polem brutalnej bitwy między Galaktyczną Republiką oraz Imperium Sithów. Mimo, iż chemikalia znajdujące się na Quesh są zabójcze dla większości żywych organizmów, mogą być one jednocześnie użyte do wytworzenia kilku najsilniejszych stymulantów w całej galaktyce… a także mogą dać niesłychane bogactwo temu, kto je kontroluje.

Pierwotnie odkryta przez Republikę podczas Wielkiej Wojny, Quesh została opuszczona po tym, jak naukowcy odkryli trującą zawartość jej atmosfery. Kilka lat później jednak, młody chemik przeszukujący stare dane odkrył potencjał leżący w związkach chemicznych na Quesh - są one bowiem niezwykle podobne do „venenit shadaaga” (Jadu Huttów), głównego składnika wysokiej klasy stymulantów wspomagających leczenie, refleks oraz koncentrację.

Gdyby Republice udało się przetworzyć jakoś te delikatne substancje, stałyby się wielkim źródłem nowych dochodów tak potrzebnych w czasie wojny. Jednak ostatecznie inżynierowie Republiki nie byli w stanie opanować specjalnych technik syntezy. Zmuszeni byli więc prosić o pomoc nieoczekiwanych sojuszników - Huttów. Trzy rody Kartelu Huttów zostały przekonane do tego, aby nieco naruszyły traktat o ich neutralności z Imperium w zamian za taką część zysków z produkcji stymulantów, której nawet Hutt nie mógłby odmówić. Kartel, tak długo jak otrzymywał swoją działkę, przymykał na wszystko oko.

W ciągu dekady, Republika całkowicie zainwestowała w Quesh. Pomimo starań, by utrzymać planetę w tajemnicy, plotki pochodzące od górników i pracowników powoli wymykały się poza nią. Nie minęło dużo czasu zanim Imperium usłyszało o tym wielkim źródle chemicznego bogactwa - a co za tym idzie o złamanym przez Huttów pakcie o neutralności. Kartel zmuszony został do ogłoszenia związanych z Republiką Huttów zdrajcami, po czym pomógł Imperium, gdy tylko przeprowadziło ono atak na pełną skalę na Quesh, chcąc zniszczyć wysiłki Republiki i zagarnąć zasoby dla siebie.

Obecnie Republika zmaga się z walką poświęconą obronie swojej inwestycji przed Imperium i jego niefortunnymi sprzymierzeńcami – Kartelem Huttów.


Komentarze do artykułu:
This site is in not endorsed by or affiliated with LucasArts, BioWare, or Electronic Arts. Trademarks are the property of their respective owners. LucasArts, the LucasArts logo, STAR WARS and related properties are trademarks in the United States and/or in other countries of Lucasfilm Ltd. and/or its affiliates. © 2008-2009 Lucasfilm Entertainment Company Ltd. or Lucasfilm Ltd. All Rights Reserved. BioWare, and the BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. You may not copy any images, videos or sound clips found on this site or ‘deep link’ to any image, video or sound clip directly. LucasArts, the LucasArts logo, STAR WARS and related properties are trademarks in the United States and/or in other countries of Lucasfilm Ltd. and/or its affiliates. ©2009 Lucasfilm Entertainment Company Ltd. or Lucas film Ltd. All rights reserved. Game content and materials copyright LICENSOR. All Rights Reserved. Autor strony: Leszek Wróblowski
Powered by Simple CMS
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie bez zgody autorów zabronione!
15/02/2014 23:20