Login: Hasło: Rejestracja

Śledź nas na:

Szukaj:


Nawigacja
Strona główna
Forum
Free 2 Play
Pobierz grę
Pazaak
Opis Klas Postaci:


Jedi Knight

    * Jedi Knight podczas pojedynku 1 na 1 jest niedościgniony w broni białej.
    * Klasa zdecydowanie przypadnie do gustu ludziom lubiącym szybką walkę w zwarciu.
    * Fundamentem klasy Jedi Knight jest jak najszybsze dostanie się do walki, zdominowanie przeciwnika oraz zapewnienie wsparcia sprzymierzeńcom.
    * Start klasą na planecie Tython.
    * Jedi Knight posiada 2 podklasy: Jedi Guardian i Jedi Sentinel.
    * Jedi Guardian posługuje się jednym Mieczem Świetlnym i świetnie sprawdza się w roli Tanka.
    * Jedi Sentinel posługuje się dwoma Mieczami Świetlnymi i główna jego rola w party to DPS.


Jedi Consular

    * Jest to klasa dalece odchodząca od stereotypowego castera - może zarówno walczyć wręcz, leczyć innych czy też używać mocy ubezwłasnowolniających dzięki czemu wpasuje się w różne style gry.
    * Klasa Jedi Consular bazuje głównie na mocy telekinezy.
    * Mimo możliwości walki wręcz, Consular jest także klasą stojącą z tyłu, wspierającą sprzymierzeńców i atakujących wrogów dzięki użyciu Mocy.
    * Start klasą na planecie Tython.
    * Jedi Consular posiada 2 podklasy: Jedi Sage i Jedi Shadow.
    * Jedi Sage używa jednego Miecza Świetlnego i świetnie sprawdza się jako DPS o średnim/dalekim zasięgu, lub Healer leczący sojuszników swą Mocą.
    * Jedi Shadow posługuje się jednym podwójnym Mieczem Świetlnym i główną jego rolą jest DPS o bliskim/średnim zasięgu, lub Tankowanie. Dzięki Mocy może sprawić, że nie będzie widoczny dla innych osób.


Smuggler

    * System krycia za infrastrukturą - Smuggler może kryć się za różnymi przedmiotami, lub uaktywnić przenośną tarcze, za która także może się schować.
    * Gdy Smuggler używa infrastruktury/przenośnej tarczy do ukrycia się to dostaje bonus do obrony.
    * Start klasą na planecie Ord Mantell.
    * Smuggler posiada 2 podklasy: Gunslinger i Scoundrel.
    * Gunslinger posługuje się dwoma blasterami i ma duży zasięg ataku. Jego główna rola to DPS o średnim/dalekim zasięgu.
    * Scoundrel posługuje się jednym blasterem, ma średni zasięg ataku, używa pasu maskującego, a także może leczyć swoich towarzyszy. Jego główna rola to DPS o bliskim/średnim zasięgu, lub Healer wzywający sondy medyczne na pole walki.


Trooper

    * Trooper jest specjalistą w używaniu ciężkich broni oraz ciężkich pancerzy, wielka spluwa jego przyjacielem.
    * Używa granatów przylepnych i kriogenicznych, które zadają obrażenia, a także zamrażają wroga na pewien moment.
    * Trooper jest bardzo wytrzymały.
    * Start klasą na planecie Ord Mantell.
    * Trooper posiada 2 podklasy: Commando i Vanguard.
    * Commando używa wielkich i masywnych dział o brutalnej sile ognia. Jego główna rola w party to DPS o średnim/dalekim zasięgu, lub Healer wzywający sondy medyczne na pole walki.
    * Vanguard używa karabinów i tarcz energetycznych. Jego główna rola w party to DPS o bliskim/średnim zasięgu, lub Tankowanie na odległość.



Sith Warrior

    * Sith Warrior po mistrzowsku posługuje się bronią białą.
    * Klasa zdecydowanie przypadnie do gustu ludziom lubiącym szybką walkę w zwarciu.
    * Sith Warrior może się szybko dostać do przeciwnika, który jest od niego bardzo oddalony i następnie go unicestwić.
    * Start klasą na planecie Korriban.
    * Sith Warrior posiada 2 podklasy: Juggernaut i Marauder.
    * Juggernaut posługuje się jednym Mieczem Świetlnym i świetnie sprawdza się w roli Tanka.
    * Marauder posługuje się dwoma Mieczami Świetlnymi i główna jego rola w party to DPS.


Sith Inquisitor

    * Zdolności Sith Inquisitor'a w manipulowaniu elektrycznością są niezrównane pośród użytkowników mocy.
    * Jest ubrany w lekką zbroję i używa głównie mocy błyskawic i telekinezy.
    * Inquisitor jest postacią walczącą bardziej z tyłu, niż z przodu.
    * Start klasą na planecie Korriban.
    * Sith Inquisitor posiada 2 podklasy: Sorcerer i Assassin.
    * Sorcerer używa jednego Miecza Świetlnego i świetnie sprawdza się jako DPS o średnim/dalekim zasięgu, lub Healer wysysający z przeciwników życiową energię.
    * Assassin posługuje się jednym podwójnym Mieczem Świetlnym i główną jego rolą jest DPS o bliskim/średnim zasięgu, lub Tankowanie. Dzięki Mocy może sprawić, że nie będzie widoczny dla innych osób.


Bounty Hunter

    * Technologia jest główną bronią Bounty Huntera, używa wszelkich sposobów by pozbyć się celu.
    * Używa blasterów, Jet pack'a i ciężkiego pancerza.
    * Start klasą na planecie Hutta.
    * Bounty Hunter posiada 2 podklasy: Powertech i Mercenary.
    * Powertech używa głównie miotaczy ognia, jednego blastera, osłon energetycznych i innych zaawansowanych technologii. W drużynie spełnia głównie rolę DPS'a o bliskim/średnim zasięgu, lub Tanka.
    * Mercenary używa dwóch blasterów, rakiet termicznych i innych skutecznych broni, a także może leczyć swych sojuszników. Jego główna rola to DPS o średnim/dalekim zasięgu, lub Healer wzywający sondy medyczne na pole walki.


Imperial Agent

    * Imperial Agent pracuje poza sceną, wypełniając zadania Imperium.
    * System krycia za infrastrukturą - Imperialny Agent może kryć się za różnymi przedmiotami, lub uaktywnić przenośną tarcze, za która także może się schować.
    * Gdy Imperialny Agent używa infrastruktury/przenośnej tarczy do ukrycia się to dostaje bonus do obrony.
    * Imperial Agent to klasa bardziej taktyczna
    * Start klasą na planecie Hutta.
    * Imperial Agent posiada 2 podklasy: Operative i Sniper.
    * Operative korzysta z jednego blastera, energetycznego ostrza, pasu maskującego, oraz pomocy medycznej dzięki której może leczyć siebie i sojuszników. Główna jego rola to DPS o bliskim/średnim zasięgu, lub Healer wzywający sondy medyczne na pole walki.
    * Sniper korzysta z karabinów snajperskich o dużym zasięgu. Jego główna rola to DPS o średnim/dalekim zasięgu.


 


Ogólne informacje o klasach:

    * Główne statystkyki postaci występujące w grze to: Strength (Siła), Aim (Celność), Endurance (Wytrzymałość), Cunning (Przebiegłość), Willpower (Siła woli), Presence (Aparycja).
    * Klasy są zrobione tak, aby gracz nie był zmuszony do gry w grupie z innymi klasami (oprócz Flashpointów/Instancji).
    * BioWare nie będzie się skupiał na standardowym archetypie klas jak Tank, Healer, DPS, ale bardziej przekłada zabawę nad praktyczność w projektowaniu klas, dzięki czemu będziemy mogli stworzyć własną, niepowtarzalną klasę.
    * Chodzenie i Bieganie to tryby prędkości poruszania się postaci.
    * Po wbiciu 10lvl, będziemy musieli wybrać Subklasę z 2 do wyboru.
    * Gdy zginiesz, może cię po paru minutach uzdrowić sonda medyczna na miejscu, lub zostaniesz odrazu przetransportowany do Centrum Medycznego w mieście, w którym się ostatnio zapisałeś.
    * W grze występują powiewne szaty i ubrania.
    * Postacie mogą być unikalnie stworzone - rozwinięty kreator postaci.
    * Każda klasa posiada zdolność leczenia się poza walką - coś w rodzaju medytacji.
    * Postać nie jest kasowana po śmierci.
    * Postacie mogą skakać.
    * Kilka klas może leczyć, ale postać nie musi być typowym healerem, może być zmieszana z innym archetypem.
    * Modyfikacje Broni i Zbroi będą miały wpływ na wygląd Broni i Zbroi, przez co nie będziemy świadkami "Ataku Klonów".
    * Rozwinięta mimika twarzy i ciała podczas rozmowy.
    * Można zmieniać kolory Mieczy Świetlnych i promieni lasera Blasterów za pomocą specjalnych kryształów.
    * Jest Historia Świata/Galaktyki, a także osobowa Historia Klas.
    * Jest koniec Historii Klas rozpoczynająca nowy content rozszerzając historię każdej z klas.
    * Można przenosić się z jednych punktów na mapie do drugich za pomocą specjalnych ścigaczy, lub taxówek. Najpierw jednak za pierwszym razem trzeba do tego drugiego punktu dojść samemu i go zaznaczyć.

 

Źródło: http://swtor.com/community/showthread.php?t=33345

Autorzy:

Tekst po ang: TheDarkKnight
Tekst po pl: EloNis z pomocą Madd i Yedi
Poprawki stylistyczne: Madd i Yedi
Aktualizacja i poprawa: Oxygenium


Wszelkie prawa do tego poradnika należą do administracji portalu i autora poradnika. Próby kopiowania bez zgody będą karane!

 


Komentarze do artykułu:

Slehidi dnia: 24/01/2013 03:31
Co do cholery ma "postacie mogą skakać" czy "w grze występują powiewne szaty i ubrania" (co zresztą jest podłym łgarstwem) do "Ogólnych informacji o klasach"?
Slehidi dnia: 24/01/2013 03:58
Co do cholery ma "postacie mogą skakać" czy "w grze występują powiewne szaty i ubrania" (co zresztą jest podłym łgarstwem) do "Ogólnych informacji o klasach"?
This site is in not endorsed by or affiliated with LucasArts, BioWare, or Electronic Arts. Trademarks are the property of their respective owners. LucasArts, the LucasArts logo, STAR WARS and related properties are trademarks in the United States and/or in other countries of Lucasfilm Ltd. and/or its affiliates. © 2008-2009 Lucasfilm Entertainment Company Ltd. or Lucasfilm Ltd. All Rights Reserved. BioWare, and the BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. You may not copy any images, videos or sound clips found on this site or ‘deep link’ to any image, video or sound clip directly. LucasArts, the LucasArts logo, STAR WARS and related properties are trademarks in the United States and/or in other countries of Lucasfilm Ltd. and/or its affiliates. ©2009 Lucasfilm Entertainment Company Ltd. or Lucas film Ltd. All rights reserved. Game content and materials copyright LICENSOR. All Rights Reserved. Autor strony: Leszek Wróblowski
Powered by Simple CMS
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie bez zgody autorów zabronione!
15/02/2014 23:20