Opis Klas Postaci:
Jedi Knight
* Jedi Knight podczas pojedynku 1 na 1 jest niedościgniony w broni białej.
* Klasa zdecydowanie przypadnie do gustu ludziom lubiącym szybką walkę w zwarciu.
* Fundamentem klasy Jedi Knight jest jak najszybsze dostanie się do walki, zdominowanie przeciwnika oraz zapewnienie wsparcia sprzymierzeńcom.
* Start klasą na planecie Tython.
* Jedi Knight posiada 2 podklasy: Jedi Guardian i Jedi Sentinel.
* Jedi Guardian posługuje się jednym Mieczem Świetlnym i świetnie sprawdza się w roli Tanka.
* Jedi Sentinel posługuje się dwoma Mieczami Świetlnymi i główna jego rola w party to DPS.
Jedi Consular
* Jest to klasa dalece odchodząca od stereotypowego castera - może zarówno walczyć wręcz, leczyć innych czy też używać mocy ubezwłasnowolniających dzięki czemu wpasuje się w różne style gry.
* Klasa Jedi Consular bazuje głównie na mocy telekinezy.
* Mimo możliwości walki wręcz, Consular jest także klasą stojącą z tyłu, wspierającą sprzymierzeńców i atakujących wrogów dzięki użyciu Mocy.
* Start klasą na planecie Tython.
* Jedi Consular posiada 2 podklasy: Jedi Sage i Jedi Shadow.
* Jedi Sage używa jednego Miecza Świetlnego i świetnie sprawdza się jako DPS o średnim/dalekim zasięgu, lub Healer leczący sojuszników swą Mocą.
* Jedi Shadow posługuje się jednym podwójnym Mieczem Świetlnym i główną jego rolą jest DPS o bliskim/średnim zasięgu, lub Tankowanie. Dzięki Mocy może sprawić, że nie będzie widoczny dla innych osób.
Smuggler
* System krycia za infrastrukturą - Smuggler może kryć się za różnymi przedmiotami, lub uaktywnić przenośną tarcze, za która także może się schować.
* Gdy Smuggler używa infrastruktury/przenośnej tarczy do ukrycia się to dostaje bonus do obrony.
* Start klasą na planecie Ord Mantell.
* Smuggler posiada 2 podklasy: Gunslinger i Scoundrel.
* Gunslinger posługuje się dwoma blasterami i ma duży zasięg ataku. Jego główna rola to DPS o średnim/dalekim zasięgu.
* Scoundrel posługuje się jednym blasterem, ma średni zasięg ataku, używa pasu maskującego, a także może leczyć swoich towarzyszy. Jego główna rola to DPS o bliskim/średnim zasięgu, lub Healer wzywający sondy medyczne na pole walki.
Trooper
* Trooper jest specjalistą w używaniu ciężkich broni oraz ciężkich pancerzy, wielka spluwa jego przyjacielem.
* Używa granatów przylepnych i kriogenicznych, które zadają obrażenia, a także zamrażają wroga na pewien moment.
* Trooper jest bardzo wytrzymały.
* Start klasą na planecie Ord Mantell.
* Trooper posiada 2 podklasy: Commando i Vanguard.
* Commando używa wielkich i masywnych dział o brutalnej sile ognia. Jego główna rola w party to DPS o średnim/dalekim zasięgu, lub Healer wzywający sondy medyczne na pole walki.
* Vanguard używa karabinów i tarcz energetycznych. Jego główna rola w party to DPS o bliskim/średnim zasięgu, lub Tankowanie na odległość.
Sith Warrior
* Sith Warrior po mistrzowsku posługuje się bronią białą.
* Klasa zdecydowanie przypadnie do gustu ludziom lubiącym szybką walkę w zwarciu.
* Sith Warrior może się szybko dostać do przeciwnika, który jest od niego bardzo oddalony i następnie go unicestwić.
* Start klasą na planecie Korriban.
* Sith Warrior posiada 2 podklasy: Juggernaut i Marauder.
* Juggernaut posługuje się jednym Mieczem Świetlnym i świetnie sprawdza się w roli Tanka.
* Marauder posługuje się dwoma Mieczami Świetlnymi i główna jego rola w party to DPS.
Sith Inquisitor
* Zdolności Sith Inquisitor'a w manipulowaniu elektrycznością są niezrównane pośród użytkowników mocy.
* Jest ubrany w lekką zbroję i używa głównie mocy błyskawic i telekinezy.
* Inquisitor jest postacią walczącą bardziej z tyłu, niż z przodu.
* Start klasą na planecie Korriban.
* Sith Inquisitor posiada 2 podklasy: Sorcerer i Assassin.
* Sorcerer używa jednego Miecza Świetlnego i świetnie sprawdza się jako DPS o średnim/dalekim zasięgu, lub Healer wysysający z przeciwników życiową energię.
* Assassin posługuje się jednym podwójnym Mieczem Świetlnym i główną jego rolą jest DPS o bliskim/średnim zasięgu, lub Tankowanie. Dzięki Mocy może sprawić, że nie będzie widoczny dla innych osób.
Bounty Hunter
* Technologia jest główną bronią Bounty Huntera, używa wszelkich sposobów by pozbyć się celu.
* Używa blasterów, Jet pack'a i ciężkiego pancerza.
* Start klasą na planecie Hutta.
* Bounty Hunter posiada 2 podklasy: Powertech i Mercenary.
* Powertech używa głównie miotaczy ognia, jednego blastera, osłon energetycznych i innych zaawansowanych technologii. W drużynie spełnia głównie rolę DPS'a o bliskim/średnim zasięgu, lub Tanka.
* Mercenary używa dwóch blasterów, rakiet termicznych i innych skutecznych broni, a także może leczyć swych sojuszników. Jego główna rola to DPS o średnim/dalekim zasięgu, lub Healer wzywający sondy medyczne na pole walki.
Imperial Agent
* Imperial Agent pracuje poza sceną, wypełniając zadania Imperium.
* System krycia za infrastrukturą - Imperialny Agent może kryć się za różnymi przedmiotami, lub uaktywnić przenośną tarcze, za która także może się schować.
* Gdy Imperialny Agent używa infrastruktury/przenośnej tarczy do ukrycia się to dostaje bonus do obrony.
* Imperial Agent to klasa bardziej taktyczna
* Start klasą na planecie Hutta.
* Imperial Agent posiada 2 podklasy: Operative i Sniper.
* Operative korzysta z jednego blastera, energetycznego ostrza, pasu maskującego, oraz pomocy medycznej dzięki której może leczyć siebie i sojuszników. Główna jego rola to DPS o bliskim/średnim zasięgu, lub Healer wzywający sondy medyczne na pole walki.
* Sniper korzysta z karabinów snajperskich o dużym zasięgu. Jego główna rola to DPS o średnim/dalekim zasięgu.
Ogólne informacje o klasach:
* Główne statystkyki postaci występujące w grze to: Strength (Siła), Aim (Celność), Endurance (Wytrzymałość), Cunning (Przebiegłość), Willpower (Siła woli), Presence (Aparycja).
* Klasy są zrobione tak, aby gracz nie był zmuszony do gry w grupie z innymi klasami (oprócz Flashpointów/Instancji).
* BioWare nie będzie się skupiał na standardowym archetypie klas jak Tank, Healer, DPS, ale bardziej przekłada zabawę nad praktyczność w projektowaniu klas, dzięki czemu będziemy mogli stworzyć własną, niepowtarzalną klasę.
* Chodzenie i Bieganie to tryby prędkości poruszania się postaci.
* Po wbiciu 10lvl, będziemy musieli wybrać Subklasę z 2 do wyboru.
* Gdy zginiesz, może cię po paru minutach uzdrowić sonda medyczna na miejscu, lub zostaniesz odrazu przetransportowany do Centrum Medycznego w mieście, w którym się ostatnio zapisałeś.
* W grze występują powiewne szaty i ubrania.
* Postacie mogą być unikalnie stworzone - rozwinięty kreator postaci.
* Każda klasa posiada zdolność leczenia się poza walką - coś w rodzaju medytacji.
* Postać nie jest kasowana po śmierci.
* Postacie mogą skakać.
* Kilka klas może leczyć, ale postać nie musi być typowym healerem, może być zmieszana z innym archetypem.
* Modyfikacje Broni i Zbroi będą miały wpływ na wygląd Broni i Zbroi, przez co nie będziemy świadkami "Ataku Klonów".
* Rozwinięta mimika twarzy i ciała podczas rozmowy.
* Można zmieniać kolory Mieczy Świetlnych i promieni lasera Blasterów za pomocą specjalnych kryształów.
* Jest Historia Świata/Galaktyki, a także osobowa Historia Klas.
* Jest koniec Historii Klas rozpoczynająca nowy content rozszerzając historię każdej z klas.
* Można przenosić się z jednych punktów na mapie do drugich za pomocą specjalnych ścigaczy, lub taxówek. Najpierw jednak za pierwszym razem trzeba do tego drugiego punktu dojść samemu i go zaznaczyć.
Źródło: http://swtor.com/community/showthread.php?t=33345
Autorzy:
Tekst po ang: TheDarkKnight
Tekst po pl: EloNis z pomocą Madd i Yedi
Poprawki stylistyczne: Madd i Yedi
Aktualizacja i poprawa: Oxygenium
Wszelkie prawa do tego poradnika należą do administracji portalu i autora poradnika. Próby kopiowania bez zgody będą karane!
Komentarze do artykułu:
Slehidi dnia: 24/01/2013 03:31
Co do cholery ma "postacie mogą skakać" czy "w grze występują powiewne szaty i ubrania" (co zresztą jest podłym łgarstwem) do "Ogólnych informacji o klasach"?
Slehidi dnia: 24/01/2013 03:58
Co do cholery ma "postacie mogą skakać" czy "w grze występują powiewne szaty i ubrania" (co zresztą jest podłym łgarstwem) do "Ogólnych informacji o klasach"?
Powered by Simple CMS
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie bez zgody autorów zabronione!