Forum
Free 2 Play
Pobierz grę
Pazaak
- Informacje o grze
Wprowadzenie
Informacje ogólne
Polityka i Frakcje
Opis Klas Postaci
Zaawansowane klasy
Przegląd Flashpoint'ów
System PVP w grze
Dropy Columi/Rataka z Bossów
System kompanów
Umiejętności załogi
Walka w kosmosie
Interface Użytkownika
Game Content
Gildie FAQ
SWTOR
- Biografie
Darth Malgus
Grand Moff Kilran
Nemro Hutt
Vette
Mandalor
Satele Shan
Generał Garza
T7-O1
Diab Duin
Bowdaar
Janarus
Darth Jadus
Keeper
Khem Val
Jewla Nightbringer
Kaliyo Djannis
- Rasy
Chiss
Ludzie
Miraluka
Mirialanie
Rattatakanie
Sithowie
Twi'lekowie
Zabrak
Statki kosmiczne- Planety
Coruscant
Korriban
Tython
Alderaan
Hutta
Ord Mantell
Balmorra
Tatooine
Dromund Kaas
Taris
Belsavis
Voss
Hoth
Nar Shaddaa
Corellia
Ilum
Quesh
Spis gildii
Raidplanner
TeamSpeak
FAQ
Download
Strona producenta gry
Quiz - Wiedza o SW
Mapa strony
RSS
Gry online
Baza danych gry
Zarabianie przez Net
Informacje o Cookies



Figurki Katalog stron


“Rocket launcher. And what it does, if you know how to work it, is kill a lot of creatures. At once. At a nice long distance away.” - Boba Fett | |
Przynależność: | Imperium Sithów |
Taktyki: |
Plecak Odrzutowy Wyrzutnia Rakiet Miotacz Ognia |
Wyposażenie: |
Ciężki Pancerz Karabin Blasterowy |
Drogi rozwoju: |
Powertech Mercenary |
Inspirowany: | Boba Fett |
Rodzima Planeta: | Hutta |
Myśliwy, Łowca, zabójca do wynajęcia
Niezliczona ilość wrogów stoi na drodze Imperium Sith'ów w dążeniu do dominacji. Imperium nie szczędzi wydatków na wyeliminowanie tych zagrożeń, oferuje ogromne nagrody by zatrudnić najbardziej skutecznych myśliwych w galaktyce. Jeśli zasłużyłeś sobie na imperialny znak śmierci, oznacza to życie spędzone w strachu, nieustannie oglądając się za siebie. Kwestia czy Bounty Hunter cię dopadnienie istnieje - pytanie brzmi kiedy.
Jednocześnie niesławni i anonimowi, Łowcy nagród są czymś znacznie więcej niż tylko najemnikami, są spadkobiercami tradycji starożytnego braterstwa z chwalebną przeszłością. Odnajdowanie nieuchwytnych celów w wielu systemach gwiezdnych wymaga wiedzy, zwłaszcza wtedy, gdy cele mogą być widoczne, potężne i często przygotowane do konfrontacji. Silnych wrażeń jako Łowcy, szukają przedstawiciele różnych środowisk, ale tylko najtwardsi potrafią przetrwać w tym pełnym konkurencji i śmiertelnych niebezpieczeństw świecie przemocy.
Ścieżka Łowcy Nagród leży na krawędzi, stawki są zawsze wysokie i droga prowadzi tylko w dwa miejsca: do życia w pełni chwały ... albo śmierci szybkiej i haniebnej.
Relacje z Imperium
Choć Imperium wyraża niechęć do wielkiej niezależności Bounty Hunter'ów, jednak pojawiają się wyjątki dla tych, którzy przynoszą rezultaty. Niewiele osób w galaktyce ma na tyle mocne nerwy i zimną krew by realizować delikatne i ponure zadania, w których Bounty Hunter góruje. Niemniej jednak nikt nie jest niezastąpiony w Imperium, a nawet najbardziej biegły w sztuce "łowieckiej" musi nieustannie udowadniać, że warty jest swojej ceny. W branży łowcy nagród, twoje imię jest wszystkim, i z każdym wyeliminowanym celem twoja reputacja oraz cena rośnie.
Przynależność i Lojalność
Pochodzenie Bounty Hunter'ów jest dalekie od jednolitego środowiska, pochodzą oni ze wszystkich ras i struktur, a każdy wykonuje swe zlecenia w wyjątkowy sposób. Niektórzy Bounty Hunter'zy przestrzegają twardego Honorowego Mandalorian Code of Honor, a inni kierują się tylko do własnym kompasem moralnym. Niektórzy działają tylko w imieniu organizacji, dla których zgodzili się wykonywać zlecenia, podczas gdy inni nie mają poczucia lojalności.
Mimo pokrewieństwa dusz, nie zawsze można pozwolić sobie na zaufanie, wśród członków zawodu, a konkurencja zamienia bliskich kolegów w najbardziej bezwzględnych wrogów. Nawet pracodawcy Łowców - często agenci tajnych organizacji, zmieniają swoje stanowisko gdy karta szybko się odwraca i pojawiają problemy… a pojawiają się zawsze. Zmiany w lojalność, niespotykane zwroty akcji i śmiertelnie niebezpieczeństwa - oto życie Łowcy Nagród.
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Zobacz Więcej |
Rekonesans
Bounty Hunters przychodzą i odchodzą, poruszając się po galaktyce jak im się żywnie podoba, niektórzy pracujący samodzielnie, inni w grupach. Choć nie często zdarza się im realizować cele w świecie rdzennym, większość ich zadań odbywa się w Zewnętrznych Rubieżach, gdzie ostrożny i nieuchwytny cel często szuka swego miejsca, by "zniknąć z radaru".
Wyposażenie
Najważniejszą bronią Łowcy Nagród jest przygotowanie oraz wyposażenie ochronne będące standardowym ekwipunkiem większości Bounty Hunter'ów. Rzemieślnicy potrafią spędzać miesiące a nawet lata tworząc "ciężką zbroję", aby zapewnić doskonałą odporność na wszelkiego rodzaju bronie, pozwalając jednocześnie na maksymalną elastyczność i uniwersalność. Atak jest tak samo istotny jak obrona, więc Łowcy potrzebują również potężnych broni, które umożliwią oczyszczenie drogi ucieczki. Dlatego też nie jest niczym dziwnym wydawanie ogromnej ilości kredytów na zakup zaawansowanych technologicznie blasterów, ilości za które inni mogliby kupić statek kosmiczny.
Taktyka
Czy pracuje za kredyty, czy dla idei, Bounty Hunter realizuje swoje cele w wytrwałej determinacji i metodycznej dokładności. Łowcy są znani ze swojej wszechstronności na polu bitwy i dorównywania użytkownikom mocy. Ich umiejętności w tej dziedzinie zdobyły im przydomek "Jedi Killers". Stając twarzą w twarz z Łowcą Nagród spotkamy się nie tylko z najbardziej zaawansowaną bronią na czarnym rynku, ale również z różnymi sztuczkami i gadżetami gotowymi do pracy.
Kompani
Qyzen Fess
Poszukiwania najbardziej zabójczych bestii, jakie prowadzi znany jako niezrównany łowca i tropiciel Qyzen, zawiodły go z bagien Belkadanu aż po nieskończone pustynie na Tatooine. Qyzen nie posiada własnego statku, ale zrobi wszystko, aby dostać się na następne tereny łowieckie, dlatego też podróżuje z różnymi osobami, oferując zdobyte trofea jako zapłatę za transport. Czytaj dalej...
Specjalizacje (Zobacz więcej)
Powertech
Gadżieciarz traktuje ciężkie opancerzenie niczym drugą skórę i nigdy nie oszczędza na najnowszych prototypach, jeśli tylko mają mu one zapewnić lepszą obronę. Połączenie mistrzostwa w używaniu pancerza, sprytnych taktyk defensywnych oraz zaawansowanych miotaczy ognia czynią z Gadżeciarza nieprzeniknioną, jednoosobową blokadę, przed którą tylko nieliczni wrogowie byli w stanie uciec bez szwanku.
Mercenary
Jeśli najlepszą obroną jest atak, to Najemnik posiada najstraszliwszą obronę w całej galaktyce. Mocno zmodyfikowane blastery i zabójcze rakiety samosterujące czynią z Najemnika mobilną platformę ciężkiej broni. Nie ma problemu, którego dodatkowa siła ognia nie potrafiłaby rozwiązać i dlatego nikt, kto wie czym zajmuje się Najemnik nie staje pomiędzy nim i jego celem.

Tworzenie Łowcy Nagród
Boba Fett, Dengar, Zuckuss, IG-88, Bossk, 4-LOM. Od tych postaci wszystko się zaczęło. Gdy Darth Vader chciał, aby cokolwiek było zrobione jak należy, a przerastało to kwalifikacje jego ludzi, wzywał do pomocy prawdziwych specjalistów. Przyglądając się tej kolorowej grupie dość dziwacznych bohaterów, którzy z uwagą przysłuchiwali się słowom Vadera oferującą wartościową nagrodę. Spostrzegamy, że Mroczny Lord z szacunkiem zwraca się do Boba Fett'a, widzowie zrozumieli wtedy, że jest to postać z olbrzymią reputacją. Gdy Boba Fett miał coś przeciwko temu, aby Han Solo został zamrożony, Vader nie zamierzał go torturować - jak biednego Lando - albo dusić go bezsensownie. Wysłuchał go i wytłumaczył swoje stanowisko z zachowaniem dobrych manier, traktował go jako profesjonalistę, którego pracę szanuje.
Ponieważ jest to pierwszy blog podejmujący tematykę klas, które będą dostępne w grze, postanowiłem przedstawić wam również kilka ogólnych informacji, co nas skłoniło do wyboru akurat tych specjalizacji postaci. Kiedy projekt Star Wars™: The Old Republic ™ ujrzał światło dzienne, James Ohlen (kierownik produkcji i główny projektant takich gier jak: Baldur’s Gate™ 1 & 2, Neverwinter Nights™, Star Wars™: Knights of the Old Republic™ i Dragon Age™), z którym pracował nad Dragon Age™ był zachwycony podejmując się kolejnego wyzwania stworzenia gry w tak sławnym uniwersum. Byliśmy już bogatsi o dodatkowe doświadczenia związane z wyżej wymienionymi grami, wiemy, że musimy stworzyć "coś" niepowtarzalnego, "coś" wartego swojej ceny, "coś" dla was. Grę, której nie odstawicie na półkę po zdobyciu odpowiedniego poziomu lub ekwipunku. Kiedy opuściliśmy studio The Austin, aby rozpocząć kreację świata Starej Republiki mieliśmy już w głowach własny projekt pierwszego MMORPG, który wyjdzie pod banderą BioWare!
Podjęliśmy dużo wcześniej kilka decyzji związanych z grą. Musieliśmy stworzyć dwie niezależne frakcje. To były Gwiezdne Wojny nie "Przygody Neutralnego Chłopaczka". Kiedy wojna obejmuje całą galaktykę nikt nie może pozostać bezstronny. Ale rzeczywiście Han Solo był bezstronny... ale przez pierwsze sześć minut filmu. Potem dołączył do tych dobrych, którzy nie lubią Imperium.
Zaraz, zaraz, czy każda historia i wojna musi zaczynać się od dwóch rozgniewanych frakcji? Star Wars to typowa historia o wojnie między dobrem a złem - to nie miałoby sensu, gdy Jedi i Sithowie uczestniczyliby w tych samych questach podejmując takie same decyzje, etc. Tworzenie jednej partii questów dla obydwu stron konfliktu byłoby pójściem na łatwiznę, oszczędziłoby to nam wielu nieprzespanych nocy i bólu głowy, ale utrudniłoby to tworzenie sensownej historii. Więc stworzenie oddzielnej historii było jedynym rozwiązaniem - wyobraźcie sobie gracza, który grał cały czas Jedi, a później zagrałby Sithem czułby déjà vu.
To skłoniło mnie do podjęcia kolejnej decyzji: żadna klasa nie istnieje w obydwu frakcjach naraz - co najmniej początkowo. Każda klasa rozpoczyna swoją historię, która nie powinna się powtarzać nigdzie indziej w galaktyce. Gdybyśmy chcieli stworzyć Łowców Nagród obustronnie to na pewno zabrakłoby nam pomysłu na rozwinięcie historii dla kanonicznych klas Republiki. Czy idea republikańskiego łowcy nagród jest zła? Na pewno nie! Ale dużo bardziej pasuje on po stronie Imperium, ale nie, Republikanie nie bójcie się dostaniecie również własne klimatyczne klasy. Ale do rzeczy...
Rozmawiając wcześniej o momentach wyrwanych z filmu zapomniałem nadmienić wcześniejszego powiązania BioWare z grą - Star Wars: Knights of the Old Republic. Stworzyliśmy świat, który nie tylko został zaakceptowany przez fanów Gwiezdnych Wojen i pozostanie w ich pamięci, ale rozszerzyliśmy historię galaktyki do wielkich rozmiarów! Dzięki temu wiemy na czym mamy się skupić tworząc kolejną grę. Taki przykład: dałem pomysł, aby rozszerzyć historię Morgukai, gdyż nawet najwięksi fani Gwiezdnych Wojen mają tylko mgliste wyobrażenie czym oni są. Tak, chwila w naszej grze są Morgukai, ale nie będą grywalni, nie wybierzesz im klasy, odegrają pewną rolę w historii świata.
Jak już daję wskazówki to pewne będzie, że nie każdy Łowca Nagród będzie Mandalorianinem. Mandalorianie mieli już opisaną historię w poprzednich KOTOR-ach, która była dość bliska mojemu sercu - jednakże nie definiują oni jak cudownie być łowcą nagród i są obcy fanom filmu. Tworząc historię Bounty Hunterów chciałbym wiedzieć ilu z nich zostanie Mando'ade? Ale kto zaczyna czytać książkę od końca?
Gdy Mandalorianie przestaną grać główne skrzypce i historia zacznie toczyć się wokół typowych zadań dla Łowcy Nagród (spokojnie, wciąż będziesz odczuwał ich obecność, która ujawni się ponownie pewnego dnia...), teraz już możecie spokojnie zasiąść w fotelu i wyobrażać sobie najniebezpieczniejsze zadania dla swoich Łowców Nagród. Co definiuje Bounty Hunterów w Gwiezdnych Wojnach? Otóż pracują oni dla czarnych charakterów, ale czy każdy łowca jest zły? Przecież wykonują oni swoją pracę. Czy zdarzają się przypadki, kiedy krzywdzą ludzi? Cóż, prawdopodobnie tak. Część łowców nadal jest spadkobiercami dawnych kultur wojowników, choć ich dawno ich starożytne obrządki zostały zapomniane w galaktyce to pragną oni cały czas walczyć i polować. Broń, którą posiadają jest dla nich największym skarbem, odbierającym życie wielu przeciwnikom. Przecież łowcy specjalizują się w polowaniach, napaściach, indywidualnych zabawach. Nie powinieneś wynajmować Łowcy Nagród, gdy musisz pozbyć się całej armii; ale gdy musisz pozbyć się ważnej osoby, która zadecyduje o porażce danej strony konfliktu.
Serca Łowców Nagród należą do polowania. Przemytnicy, Jedi, Sithowie, przywódcy rebelii, droidy, zabójcy, gangi lub zbuntowani podwładni, prawdziwy łowca zdejmie ich wszystkich. Każde łowy mają swój unikalny smaczek i każde łowy przynoszą możliwość podjęcia unikalnych decyzji. Wykonasz pracę co do joty, zabijając córkę potężnego urzędnika, albo przyprowadzisz ją do niego żywą, aby sam wykonał brudną robotę? Weźmiesz łapówkę za imitację zabójstwa? Zmienisz strony konfliktu, gdy dowiesz się, że zabicie zleceniodawcy przyniesie więcej honoru i kredytów? Zyskujesz honor dzięki wykonywanej pracy i polowaniom. Jaka jest twoja lojalność wobec swoich towarzyszy, a może wolisz kredyty?
Sensem życia Łowcy Nagród jest czysta fantazja, sam zdecydujesz jakim łowcą się staniesz i kogo będziesz reprezentował. Zaczynasz bez niczego, dzięki swoim decyzjom będziesz mógł później podróżować z Mrocznymi Lordami, generałami potężnych flot, politykami i oficerami wywiadu. Staniesz się prawdziwą siłą destrukcji, wystarczy, że podążysz własną ścieżką i zaufasz tylko sobie. Po drodze stworzysz załogę popierającą twoje ideały, zaprzyjaźnisz się z osobami, które przyciągają wrogów jak muchy.
Ale najpierw. Potrzebujesz kilku kredytów, blastera i kontraktu na pewną osobę. Twój ruch, Łowco Nagród!
Daniel Erickson
Scenarzysta
Warning: file_get_contents(http://gdata.youtube.com/feeds/api/playlists/3176FEE5C4F57963?max-results=20&alt=json): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 404 Not Found in /home/klient.dhosting.pl/avatarus/swtor-online.com.pl/public_html/teksty/bh.php on line 308
Komentarze do artykułu:
Powered by Simple CMS
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie bez zgody autorów zabronione!