Game Content
Walka:
* Wygląda na to, że SI NPCtów jest na tyle wysokie, że osłaniają towarzyszy (innych NPC), odsuwają się od gracza etc.
* W zależności od tego czy używasz pojedynczego czy podwójnego Lightsabera, będziesz zdobywał zdolności do danego typu broni
* Brak Auto Attacku
* Walka jest zaprojektowana głównie z myślą o PvP
* Walka w TOR'rze bardziej przypomina Action MMORPG niż zwykły MMORPG
* Wszystkie klasy, również te dystansowe, będą posiadały skille do walki w zwarciu
* Zsynchronizowana walka, Miecze Świetlne się zderzają etc.
* Walka w Flashpoint (?) bardzo przypominała Battlefront z walkami 10vs2 itp (będzie ranking )
* Gdy podchodzimy do NPC (w czasie walki) ten zmienia broń dystansową na broń białą
* Walka będzie bardziej intuicyjna, nie będzie to sztywna turówka jak w KOTOR
* Cooldown skilli jest bardzo krótki, a same skille dosyć szybko się castuje a ich animacje także były krótkie, tak więc możemy liczyć na bardzo dynamiczną walkę
* Wygląda na to, że gracz będzie w stanie wziąć "na klatę" nawet kilku przeciwników na raz
* Używanie dwóch jednoręcznych mieczy pokazane (?)
* Sith na VO Video miał dwukolorowy miecz świetlny (?)
* Krótki Cooldown i Channeling zdolności pokazany (chodzi chyba o coś w stylu Chain systemu z Aiona)
* Za używanie secjalnych combosów gracz otrzymuje action points, pokazane na VO Video (żółty pasek pod Health Barem Sitha)
* Pokazane automatyczne odbijanie pocisków Blasterów podczas Flashpoint (?)
PVP:
* Oczywiście w ToR'ze znajdziemy system PvP
* Potwierdzono, że nie będziesz musiał grać PvP w TOR'rze, będzie to jeden z wielu stylów gry do wyboru
* Richard Vogal powiedział podczas wywiadu, że będą Battlegroundy
* Prawdopodobnie będą sety pvp i loot z pvp
Operacje to są...
Operacje w grze Star Wars™: The Old Republic™ to wielo-grupowe misje na ogromną skale, w których dołączysz do swoich sojuszników z Republiki lub Imperium w celu stawienia czoła najbardziej niebezpiecznym zagrożeniom w galaktyce. Każda napędzana przez swoją historię Operacja jest dostępna dla obu frakcji i została zaprojektowania w taki sposób aby być wyzwaniem dla grup ośmiu lub szesnastu graczy poprzez poddanie testowi ich umiejętności, biegłości w myśleniu i wytrenowaniu w pracy zespołowej jako jedna drużyna. Wszystko to ma na celu upewnienie się, że zdołają oni z sukcesem wypełnić wybrane przez nich misje na odpowiednim dla nich poziomie trudności. Jednocześnie, założenie operacji jest takie aby być łatwo dostępnym dla osób nowo przybyłych w gatunku gier MMO.
Odwieczna Krypta
Zakopana głęboko w lodowatych górach planety Belsavis, Odwieczna Krypta pełniąca funkcję więzienia będącego domem dla starożytnego zła, które grozi zarówno Republice jak i Imperium - została odkryta. Republika i Imperium zdały sobie sprawę z grożącego im zagrożenia i wysyłają bohaterów, którzy stawią czoła temu niebezpieczeństwu i wyeliminują je raz na zawsze.
Odwieczna Krypta jest tylko jedną z wielu Operacji w grze Star Wars: The Old Republic. Zarówno Republika jak i Imperium mają swoje powody w wysyłaniu graczy do Odwiecznej Krypty oraz każda ze stron ma unikalną, przyciągającą historie otaczającą misje. Już w środku, ty i twoja grupa będziecie musieli współpracować w celu rozwiązania zagadek i stawienia czoła jednym z najpotężniejszych wrogów w galaktyce. Twoje bohaterstwa nie zostaną nienagrodzone; Operacje bardzo często zawierają potężne bronie, zbroje i inne przedmioty.
Bez wątpienia będziesz chciał dokładnie doświadczyć każdą część Operacji, jednak nie czuj się zobowiązany do odkrycia każdego zaułka i szczeliny podczas swojego pierwszego przejścia. Każda Operacja jest powtarzalna, ty i twoi znajomi możecie wrócić i jeszcze raz powtórzyć przejście Operacji kiedy tylko chcecie. Również warto zaznaczyć, że każda z Operacji będzie miała zmienne ustawienia poziomu trudności, co oznacza że po mistrzowskim opanowaniu jednego poziomu trudności, możesz zdecydować się na jego zwiększenie dla większego wyzwania.
Jak pokazuje powyższy film z przejścia Operacji, każda misja będzie miała kilka faz, które wymagają unikalnych strategii i które stanowią unikalne wyzwanie zmuszające ciebie i twoich sojuszników do i wykorzystania każdej swojej umiejętności w najlepiej możliwy sposób.
Pamiętaj, że o ile Odwieczna Krypta jest akurat tutaj ukazana głównie w większości, nie jest ona jedyną Operacją, którą przyjdzie ci doświadczyć w grze Star Wars: The Old Republic. Więcej szczegółów zostanie z czasem ujawnionych…
Flashpoints/Loot:
* Są Flashpointy które można powtażać i ogólny content w grze
* Wygląda na to, że TOR to gra bazująca na itemach/statach, podniesiony w grze Lightsaber ma pokazane staty (na filmiku wydawców)
* Itemy będą podzielone, osobne dla Jasnej/Ciemnej strony mocy, ale i osobne dla poszczególnych klas
* Looting będzie taki jak we wszystkich grach MMORPG
* Wybory w Flashpoints mogą zmienić przebieg instancji (Zabijesz gościa A to coś się stanie, nie zabijesz go to stanie się coś innego etc.)
* Wspomniano że przyjaciele mogą być zapraszani z każdego miejsca do Flashpointów solowych
* Decyzje grup w Flashpointach (BioWare dalej pracuje, jak zaaplikować punkty LS/DS w zależności od ich dochodów)
* Wygląda na to, że podczas dialogów z NPC będąc w party, będziemy mogli wybrać kto będzie mówił na zasadzie losowania
*Flashpoint to chyba coś w rodzaju instancji, jednak nie jestem do końca tego pewien
Źródło: http://swtor.com/community/showthread.php?t=33345 Kopiowanie bez mojej zgody zabronione!
Autorzy:
Tekst po ang: TheDarkKnight
Tekst po pl: EloNis z pomocą Madd i Yedi
Poprawki stylistyczne: Madd i Yedi
Wszelkie prawa do tego poradnika należą do administracji portalu i autora poradnika. Próby kopiowania bez zgody będą karane!
Komentarze do artykułu:
ninorr dnia: 27/07/2011 21:08
mam nadzieję, że wybierając dany serwer PVP, PVE czy RP nei wykluczy to możliwości gry w innym stylu (np grając w PVP będę mógł mimo wszystko robić questy PVE)
Oxygenium dnia: 19/11/2011 17:16
Na serwerze PvP będzie normalnie można robić questy PvE.
Powered by Simple CMS
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie bez zgody autorów zabronione!