Autor Wątek: Przywitaj się  (Przeczytany 15137 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EloNis

• Generał Jedi
  • *
  • Gildia: Legion Alkoholików
  • Klasa: Wojownik Sith - Juggernaut
  • Nick: Deathel'x
  • Serwer: Tomb of Freedon Nadd
  • Strona mocy: Dark Side
Przywitaj się
« dnia: Styczeń 10, 2010, 17:09:43 pm »
Tyle czasu, a takiego tematu nie widać :O No no, trzeba to natychmiast naprawić.
Proponuję byśmy podali kilka informacji o sobie, to jakie informacje podacie to już Wasza sprawa :P (ustawa o ochronie danych osobistych i te sprawy xD)

No to jadę.

Jestem Kuba, licealista z Zabrza. Lubię... to co każdy facet, gorące dziewczyny, szybkie samochody... ;) a tak poza tym to jestem kompletnie uzależniony od muzyki, słucham wszędzie, gdzie się da. Poza tym lubię trawić czas przed kompem. jeździć na łyżwach, grać w siatkówkę, koszykówkę i takie tam :P Gram w MMO od jakiś 2,5 lat, zaczynając od gry Shaiya, przez różne Silkroady, Cabale, Perfect Worldy, Linejdże, Ajony, Lotry do gry w którą gram teraz, a mianowicie Age of Conan. Czekam z niecierpliwością na SWTOR i nie ukrywam że jestem wielkim fanem tej produkcji i wiążę z nią wielkie nadzieje :P

Teraz Wy!!

Offline trixy

• Strażnik
  • *
  • you're not the only one with a gun, bitch.
Odp: Przywitaj się
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 10, 2010, 17:58:58 pm »
bleh nienawidze się przedstawiać hah

Jestem Kinga, tak jakby licealistka (bo u nas to się inaczej nazywa), zamieszkała w UK ;3 w szkole na profilu aktorstwo/sztuka. Jestem uzależniona od muzyki jak pan wyżej. Uzależniona od książek też- czytam zawsze i wszędzie ;D w mmo gram od dwóch lat chyba, zaczęłam od L2 i grałam głównie w to :) marnuje dużo czasu przed monitorem, grając, czytając, gadając o głupotach i zapominając, że mam niedługo egzaminy xD tyle?XD

Offline EloNis

• Generał Jedi
  • *
  • Gildia: Legion Alkoholików
  • Nick: Deathel'x
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 10, 2010, 18:17:36 pm »